لاغر شدن چگونه امکان پذیر است؟

نتایج اخیر محققان نشان میدهد که برخلاف عقیده ی افراد به لاغری سریع، اینکار ایمن نیست! همه در فضای اینترنتی سرچ میکنند که میخواهم در کمتر از یکماه لاغر شوم اما اینکار بررسی ها و الزامات خاص خودش را میطلبد.

اینکه برای لاغری به مکمل های داروخانه ای رجوع کنیم یا نه، بحث های مفصلی هستند که میخواهیم در ادامه با یک مقاله ی شیک و مختصر در این باره با شما صحبت کنیم.

کاهش سریع وزن در مدت زمان اندک

گاهی افراد میخواهند برای لاغر شدن به خوددرمانی مشغول شده و پولی را نصیب کارشناسان این امر نکنند! به نظر میرسد یک خساست بی شرمانه ایست که میتواند منجر به صدمات جدی به نقاط مختلف بدن شود.

مدیر آزمایشگاه تغذیه Good Housekeeping، می‌گوید: «کاهش سریع وزن برای اکثر افراد به دلیل نیاز فیزیکی بسیار زیاد که به بدن وارد می‌کند، ایمن نیست». او می گوید که خطرات جدی مرتبط با کاهش وزن سریع شامل ایجاد سنگ کیسه صفرا، کم آبی، سوء تغذیه و حتی عدم تعادل الکترولیتی به طور بالقوه تهدید کننده زندگی است. و افزایش مجدد وزن پس از کاهش سریع نه تنها دلسرد کننده است، بلکه باعث ایجاد مالیات می شود. ساسوس می‌گوید: «کاهش سریع وزن و سپس به دست آوردن مجدد آن، فشار زیادی بر بدن وارد می‌کند و می‌تواند بر قلب، رگ‌های خونی و سایر اندام‌ها فشار وارد کند.

پس اگر میخواهید وزن خود بصورت اصولی کم کنید بهتر است پله به پله پیش بروید. در نظر داشته باشید که شما با هدف افزایش ایمنی و انرژی بدن میخواهید وزن کم کنید نه اینکه بار اضافی به دوش سلولهای بدنی بیافزایید.

اگر یک ورزشکار حرفه ای نیستید بهتر است یک بازه ی زمانی نرمال و اصولی را برای کاهش وزن در نظر بگیرید.

12 نکته مهم برای لاغری سریع

  1. مصرف فیبر خود را افزایش دهید
  2. تمرینات با وزنه را شروع کنید
  3. سبزیجات بیشتری بخورید.
  4. یک صبحانه بهتر بسازید.
  5. نوشیدنی های شیرین را کنار بگذارید.
  6. اکتیو و در حرکت باشید
  7. با حوصله غذا بخورید
  8. چیزها را تند نگه دارید (غذاهای تند راهی برای کاهش ویژه کالری هستند)
  9. زودتر به رختخواب رفتن
  10. یک دفترچه غذایی داشته باشید
  11. در مقابل میل به حذف یک وعده غذایی مقاومت کنید
  12. غذاهای غنی از مواد معدنی بخورید

حذف وعده های غذایی برای لاغری مناسب است؟

کاستن از حجم وعده های غذایی در حالی که شما میخواهید وارد برنامه های رژیم غذایی شوید بسیار مناسب هستند اما الگوی حدف یک وعده ناهار یا شام با متد تغذیه سالم تناقض دارد!

اگر شما میخواهید یک وعده مهم روزمره را با هدف لاغر شدن لغو کنید و در شرایطی هستید که کاملا گرسنه اید، این میتواند به متابولیسم بدنی شما آسیب جدی وارد سازد.

بهترین گزینه این است که وعده ها را کوچک کنید. برای مثال برای میتوانید آنرا با یک بیسکوییت جایگزین کنید اما با خوردن آن هم چنان سیر نشوید.

بهترین الگوی لاغری این است که قبل از سیر شدن میز غذا را ترک کنید.

هیچگونه زجر کشیدن برای لاغری یا چاق مناسب نیست، بهتر است به سلامتی بدن خود در سالهای آینده نیز نگاهی داشته باشید.

هر روز سه وعده غذایی و دو میان وعده بخورید و بیش از سه تا چهار ساعت بدون غذا منتظر نمانید. در صورت نیاز “زنگ هشدار میان وعده” را روی تلفن خود تنظیم کنید.

مکمل های کاهش وزن معتبر هستند؟

مکمل ها و داروهای کاهش وزن کار لاغر شدن را آسان میکنند. آنها به بدن شما کمک میکنند تا همچنان نیروی مورد نیاز خود را از طریق ویتامین های ویژه حفظ کنند.

شما برای لاغری بایستی میزان مشخصی از کالری ها را بصورت روزمره بسوزانید. مهمتر اینکه باید ورزش کنید. در اصول علم تغذیه ای متد ورزش یکی از مهمترین آنهاست زیرا کمک میکند تا بصورت متقارن لاغر شوید.

مکمل های ورزشی و رژیمی به شما کمک میکنند تا از آسیب خوردن قسمتهای مختلف بدنی در حین لاغری ممانعت کنید.

مهمترین مکمل های لاغری حال حاضر کدام ها هستند؟

ما در زیر به چند برند مهم حال حاضر اشاره میکنیم که برای تهیه آنها میتوانید به داروخانه های آنلاین اینترنتی نیز مراجعه کرده و با مشورت های پزشکی متد مناسب خود را تحویل بگیرید.

لاغری سریع با گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا یک گیاه گرمسیری بومی هند و آسیای جنوب شرقی است. به نظر می رسد تلاقی بین کدو و گوجه فرنگی است. همچنین مکملی است که به عنوان راهی برای کاهش وزن بدون ورزش یا رژیم غذایی اضافی تبلیغ شده است. پوست میوه حاوی ماده شیمیایی به نام اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) است که در آزمایشات حیوانی به کاهش وزن کمک می کند. عصاره HCA به شکل پودر یا قرص موجود است و می‌توان آن را به صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های بهداشتی تحت نام‌های مختلفی خریداری کرد – گارسینیا، عصاره گارسینیا کامبوجیا، کامبوجیا گارسینیا، مکمل رژیم غذایی گارسینیا، گارسینیا گومی‌گوتا، کمپلکس گارسینیا یا برندلبری.

این گیاه دارویی بسیار مورد توجه قرار گرفته با توجه به گیاهی بودن میتوان گفت که یکی از صدر نشینان جدول فروش قرص های لاغری میباشد.

لاغر شدن سریع
چگونه لاغر شویم

کاهش وزن آسان گلوریا اسپانیایی

مکمل لاغری گلوریا حاوی فرمول منحصر به فردی از مواد بالینی اثبات شده است. این مکمل همچنین حاوی حداکثر دوز از چندین ماده است که اثرات قدرتمندی را برای سفر کاهش وزن شما ایجاد می کند.

قرص لاغری تضمینی بدن گلوریا حاوی چندین ماده است که ممکن است به بدن شما در سوزاندن سریعتر چربی کمک کند. در درجه ی بعدی این فرمول شامل اجزایی است که سرعت متابولیسم طبیعی شما را تحریک می کند و به شما کمک می کند کالری را سریعتر به انرژی تبدیل کنید.

اینها در مشخصات متفاوتی نظیر رنگ های درب و غیره و با نسخه های 30 یا 60 تایی موجودند.

این محصول مناسب برای افرادی است که از قبل داروهای لاغری دیگری استفاده کردند و نتیجه ایی نگرفتند بهترین محصول برای لاغری می باشد. گلوریا ویژگی های بسیاری دارد.

برای لاغری سریع به سراغ قرص ادیوس بروید

یک سبد بزرگ داخل شکمتان کرده اید که چه بشود! یکبار به این بازی مسخره پایان داده و به تناسب اندام مناسبی دست یابید. اگر چربی هایتان اضافه بر سازمان است آن را از بین ببرید. با آرامش – با ورزش – با مکمل و البته مشورت متخصصان امر.

میتوانید ادیوس را یک انتخاب مناسبی بدانید که در اسپانیا و قلب اروپا تولید میشود و میتواند برای رهایی از حضور مداوم چربی های بدن و خستگی های طولانی بسیار مناسب باشد.

قرص لاغری ادیوس با ترکیباتی نظیر چای سبز، بیوفلاونوئیدهای کنگر فرنگی تلخ، جلبک دریایی و ریشه زنجبیل کار شما برای لاغری شدن بسیار سریعتر و امکان پذیر تر میکنند.

کافیست فقط کپسول های آن را طبق دستوری که در بروشورش موجود است مطالعه کرده و طبق همان فرمول پیش بروید. لاغر شدن بسیار آسان است برای کسانی که میخواهند این کار را انجام دهند.

لاغر شدن
لاغری سریع

ورزش مهمترین فاکتور نهایی برای لاغری سریع

ورزش هم برای لاغرشدن پیشنهاد میشود هم چاق شدن. اگر میخواهید تناسب اندام متوازنی را شکل دهید چاره ای جز ورزش ندارید. فرقی نمیکند یک میلیاردر باشید یا کسی که پول زیادی در زندگیش ندارد، هر دو برای ایجاد نظم و انظباط بدنی و شکل دادن یک هارمونی بسیار ایده آل چاره جز ورزش کردن ندارید.

یک اصل مهم دیگر این است که ورزش به مقدار منظم و تنظیم شده میتواند شما را به هدف غایی خود برساند. برای لاغر شدن نیازی نیست بیش از اندازه ورزش کنید، همین که ریتم روزمره را به تعویق نیاندازید کافیست.

شما با ورزش به بدن خود کمک میکنید تا مکمل های لاغری بهتر عمل کنند و اینکه بیشتر گرسنه میشوید و کمتر غذا میخورید تا براحتی به تناسب اندام دلخواه خود دست یابید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *