آریاهوشمند – معرفی دوربین مداربسته ایرانی پارس بین


در حال حاضر، استفاده از سیستم‌های نظارتی و امنیتی به‌صورت گسترده در دولت‌ها، سازمان‌های بزرگ و حتی در محیط‌های شخصی، رواج یافته‌است. برخی از افراد درمورد بالا بودن کیفیت دوربین مداربسته ایرانی تردید دارند و اکثراً به سراغ برندهای خارجی می‌روند. در این مقاله ابتدا درمورد تولیدکنندگان داخلی دوربین مداربسته و تکنیک‌های آن‌ها صحبت می‌کنیم. سپس یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته تولید داخلی را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید و درمورد صحیح یا ناصحیح بودن این باور عمومی خودتان نظر بدهید.

اهمیت و لزوم راه‌اندازی دوربین مداربسته در جوامع

با افزایش جرم و جنایت در جوامع مختلف، نیاز به امن‌سازی اماکن عمومی و خصوصی برای افراد بیشتر از گذشته اهمیت یافته‌است، به همین دلیل استفاده از دوربین‌های مداربستهٔ باکیفیت برای نظارت بر این اماکن، تبدیل به یکی از راه‌حل‌های اصلی جهت حفاظت از اموال و دارایی افراد و جامعه شده‌است.

تولیدکنندگان داخلی و خارجی دوربین‌های باکیفیتی را جهت ضبط تصاویر واضح و شفاف، حتی در تاریکی تولید می‌کنند. این دوربین‌ها با قابلیت ضبط تصاویر واضح، به‌ویژه در شناسایی مجرمان و جلوگیری از وقوع جرائم، نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بنابراین استفاده از دوربین‌های مداربسته امروزه در اماکن عمومی و خصوصی بسیار رایج است. این دوربین‌ها به نیروهای امنیتی، پلیس و کاراگاهان در کشف جرم و شناسایی مجرمان کمک می‌کنند و موجب افزایش تقاضا برای خرید و نصب آن‌ها شده‌است. همچنین استفاده از دوربین‌های مداربسته باکیفیت به‌خصوص در اماکنی که به‌طور مستمر ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه را دارند، بسیار حائز اهمیت است.

تولیدکنندگان دوربین مداربسته در ایران

استفاده از دوربین‌های مداربسته در ایران برای حفاظت از اماکن عمومی و خصوصی بسیار رایج است. هرچند کیفیت دوربین‌های مداربسته خارجی بسیار بالاست، اما به‌دلیل پایین بودن قیمت دوربین مداربسته ایرانی و همچنین عدم وجود مدل‌های متنوع خارجی در بازار، افراد و سازمان‌های مختلف از دوربین‌های مداربسته ایرانی استفاده می‌کنند.

تولیدکنندگان دوربین‌های مداربسته در ایران، برای رفع کمبودهای موجود، دوربین‌های مداربسته داخلی با کیفیت و قیمت مناسب تولید کرده‌اند. ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های مداربستهٔ ایرانی، تماماً تولید داخل نیستند. بلکه قطعات مختلف ازجمله بردها و آی‌سی‌ها از خارج وارد می‌شود و دلیل آن هم عدم وجود دانش و تکنولوژی‌های لازم در داخل، برای تولید ایران قطعات است.

به‌طورکلی می‌توان گفت که تولیدکنندگان دوربین مداربسته در ایران، به دلیل هزینهٔ زیاد فناوری‌های ساخت قطعات دوربین مداربسته و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، واردات قطعات مورداستفاده را بر تولید آن ترجیح می‌دهند. با این حال با توجه به توانایی تولیدکنندگان داخلی در تولید دوربین‌های مداربسته با کیفیت مناسب، امیدواریم که در آینده بتوان به تولید کامل دوربین‌های مداربسته در داخل کشور دست یافت.

به‌طورکلی استفاده از دوربین‌های مداربسته ایرانی به‌عنوان یک جایگزین ارزان‌تر برای دوربین‌های خارجی امکان‌پذیر است و به دلیل تحریم‌های اعمال‌شده و محدودیت‌های ناشی از آن‌ها، می‌تواند یک گزینهٔ مناسب برای افراد و سازمان‌هایی با بودجهٔ محدود باشد.

بهترین دوربین مداربسته ایرانی

در چند سال اخیر، تولید دوربین‌های مداربسته توسط تولیدکنندگان داخلی ازجمله شرکت آریاهوشمند انجام می‌شود. دوربین‌های ساخت این شرکت با نام تجاری پارس‌ بین (Parsbean) به بازار عرضه شده‌اند. دوربین مداربسته مارک پارس بین کیفیت ساخت بالایی دارد و عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. شرکت سازندهٔ این دوربین با ساخت دوربین‌های باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، به یکی از شرکت‌های نامی و خوشنام در عرصه تولید دوربین‌های مداربسته تبدیل شده‌است. از دیگر دلایلی که به موفقیت شرکت مذکور و فروش بالای محصولات آن منجر شده‌است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت ایده از بهترین مارک‌های خارجی دوربین مداربسته و ترکیب با طراحی و ایده‌های نوآورانهٔ خود؛
  • استفاده از متد و تکنولوژی‌های روز دنیا و تولید براساس آخرین استانداردهای جهانی؛
  • توجه به اصول و ساختار شبکه؛
  • استفاده از قطعات باکیفیت خارجی؛
  • بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید جهانی؛
  • مهارت و تجربهٔ تولیدکننده.

با توجه به موارد فوق‌الذکر، دوربین‌های پارس‌ بین توانسته‌اند جایگاه خوبی در بازار داخلی پیدا کنند و موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده‌اند.

مشخصات دوربین مداربستهٔ ایرانی پارس بین (Pars Bean)

به‌طور معمول طرز فکر رایج درمورد کالاهای تولیدشدهٔ داخلی، کیفیت پایین‌تر آن‌ها نسبت‌به نمونه‌های خارجی است. با این حال دوربین‌های مداربستهٔ مارک ایرانی پارس بین، توانسته‌اند به‌شدت این طرز فکر رایج را تغییر دهند. دوربین مداربستهٔ ایرانی پارس بین با استفاده از جدیدترین و باکیفیت‌ترین قطعات روز دنیا تولید شده‌است و بر همین اساس با نمونه‌های مشابه خارجی رقابت می‌کند. حتی می‌توانیم بگوییم که در برخی موارد، کیفیت بیشتری دارد. علاوه‌بر کیفیت، باید به مناسب بودن قیمت دوربین مداربستهٔ ساخت ایران در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی، به‌عنوان یک ویژگی مثبت دیگر اشاره کرد. درواقع به دلیل واردات و مونتاژ قطعات، قیمت تمام‌شدهٔ تولیدات داخلی کمتر شده‌است. دوربین‌های مداربستهٔ ایرانی پارس بین، راه‌حلی مناسب برای افرادی هستند که به دنبال کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب‌اند.

انواع دوربین‌های برند Parsbean

دوربین‌های برند پارس بین در دو نوع دام (Dome) و بالت (Bullet) در بازار موجود هستند. دوربین‌های دام پارس بین مناسب فضاهای بسته و محیط‌های داخلی هستند و از ویژگی‌های مثبت زیر برخوردارند:

  • بهترین کیفیت ساخت؛
  • قابلیت چرخش؛
  • زاویه دید گسترده؛
  • مقاومت در برابر ضربه؛
  • قابلیت دید در شب؛
  • ضدآب و ضدخاک.

دوربین‌های بالت نیز یکی دیگر از محصولات برند پارس بین هستند. این دوربین‌ها با داشتن نقابی مانع از نفود آب و گرد‌وغبار می‌شوند. دوربین بولت در مکان‌های باز ازجمله باغ، حیاط، محوطهٔ خارجی ساختمان‌ها، گلخانه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های بهترین مارک دوربین مداربستهٔ ایرانی

دوربین‌های مداربسته ایرانی پارس بین، به‌عنوان یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته در بازار ایران از ویژگی‌های مثبت متعددی برخوردار هستند. کاربران با استفاده از این دوربین‌ها، از کیفیت بالای تصاویر، امنیت بیشتر و مدیریت بهتر نظارت بر فضاهای مختلف بهره‌مند می‌شوند. همچنین سازگاری بالای با فناوری‌های پیشرفته، امکانات شبکه‌ای و سرعت بالای پشتیبانی و خدمات پس از فروش، از دیگر مزایای این برند هستند. به‌علاوه استفاده از قطعات اصلی و لنز برند سونی، باعث افزایش کیفیت تصاویر و توانایی پوشش گسترده‌تر از زاویه دید می‌شود. درنتیجه دوربین‌های مداربسته ایرانی پارس بین به‌عنوان یک گزینهٔ مناسب و باکیفیت در بازار دوربین مداربسته شناخته شده‌اند.

سخن پایانی

در این مطلب دوربین مداربسته ایرانی مارک پارس بین را به‌عنوان یکی از بهترین دوربین‌های مداربستهٔ تولید داخلی معرفی کردیم. محصولات این برند از کیفیت ساخت بالا در سطح نمونه‌های مشابه خارجی برخوردار هستند. کیفیت بالا و قیمت مناسب، این دوربین‌ها را به گزینهٔ مناسبی برای جایگزینی با مارک‌های خارجی تبدیل کرده‌است.

نوشته آریاهوشمند – معرفی دوربین مداربسته ایرانی پارس بین اولین بار در ادمین سایت. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *